19 juni 2013

Äntligen - jag gjorde det!


Jag är så glad, på bilden ser jag inte värst glad ut, där är jag nyklippt och har migrän, inget kul med det. 

Men iallafall.

Nu är håret längre, jag är nästan ett år äldre, jag har inte ont i huvudet och jag är godkänd. Studierna vi Gotlands Högskola jag påbörjade sen höst förra året är nu avklarade och jag har mitt intyg på att jag faktiskt kan det jag jobbar med dagligen, grafisk design för webben! Jag har ju dessutom lärt mig en massa nytt och nu vill jag såklart lära mig ännu mer, jag älskar att lära mig nya saker och få aha-upplevelser när bitarna faller på plats! Men först sommarlov med bästa ungarna.

Tjing!
Anna

4 kommentarer

  1. well done. you are being so positive. enjoy your summer with your family.

    SvaraRadera
  2. Tillykke Anna, du har fortjent det hvis nogen har :) Ønsker dig alt muligt held på din videre færd i livet, kæmpe kram fra Lotte, pus pus ;)

    SvaraRadera